، تا این لحظه: 16 سال و 10 ماه و 3 روز سن داره

امیر رضا جون

نظرات (7)

علیزاده
6 اردیبهشت 92 3:57
سلام - خیلی خوشتیپی، خوشگله
هادی
6 اردیبهشت 92 4:58
دوستت دارم، یه عالمه














مامان ایمان
6 اردیبهشت 92 5:05
سلام خواهر خدا حفظش کنه آقا پسرتونو ماشالله خیلی نازهههههههههه فدات شم خالههههه با لینک شدن موافقی من که لینکتون می کنم به ما هم سر بزنید
نرگس مامان باران قلنبه
7 اردیبهشت 92 12:02
سلام عزیزم امیدوارم هر روتون پر از شادی باشه من یه دخمل کوچولو دارم به اسم باران مظفری که تو جشنواره عکس آتلیه سها شرکت کرده و خیلی دلش میخواد اول بشه ممنون میشم اگه به وبلاگمون بیایی و به لینک مستقیم آتلیه بروید و امتیاز 5 رو بهش بدید یه دقیقه بیشتر طول نمیکشه حتما رای بدهید ادرس جشنواره اسامی به ترتیب حروف الفبا میباشد http://soha.torgheh.ir/festival/festivalPage.php?festival=6
مامان ایمان
10 اردیبهشت 92 11:37
آهنگ صدایت، زیباترین ترانه زندگی‌ام، نفس هایت، تنها بهانه نفس كشیدنم و وجودت تنها دلیل زنده بودنم شد. روزت مبارك. متن روز مادر وقتی چشم به جهان گشودم. قلب کوچکم مهربانی روز زننن مبارکککککککککک
قينقيلي
23 اردیبهشت 92 12:38
سلام داش اميررضا ، خيلي با حالي به مولا ، خيلي كرتيم سالار.
حميدرضا
17 فروردین 95 7:46
داماد خيابان - سالار بيابان حاج امير رضا خوشگل خان